Het spookachtige masker
S1, A2: Isabella voelt zich onzichtbaar. Ze heeft niet veel vrienden op school en besteedt de meeste tijd aan het trollen van haar klasgenoten op social media onder een nepaccount. Tijdens het Halloweenfeest ontdekt Isabella een masker in de kelder van het huis. Wanneer ze het opzet, geeft het masker haar een nieuw zelfvertrouwen, maar de dingen nemen een wending wanneer het masker haar leven begint te beheersen.