S1, A7: Ally vertegenwoordigt een joodse vrouw die haar rabbi nodig heeft voor de spirituele vrijlating van haar huwelijk met haar comateuze man. Georgia is het doelwit van de onzekerheden van de vrouw van een senior partner.