Everybody Loves Diamonds Het Trojaanse paard
S1, A2: Opgesloten in zijn cel probeert Leonardo de puzzelstukjes in elkaar te passen en vraagt zich af wie van zijn teamleden hem verraden heeft. Misschien zijn oude vriend Ghigo, de alarmexpert? Of Sandra, het wonderkind dat sloten kraakt? Zou het zelfs Alberto kunnen zijn, zijn hacker-stiefbroer?