S1, A6: De vier overgebleven comedians staan op scherp. Want de weg naar de finale is lastiger dan ooit. In de grote finale kunnen de comedians geen seconde ontspannen als de ene verrassing na de andere het huis in komt. Wie weet zijn lach in te houden en wordt gekroond tot Last One Laughing?