Ugly Betty Het Verleden Toont de Toekomst
S4, A19: Betty vraagt Daniel als date voor Hilda's bruiloft. Amanda wil Marc koppelen aan een nieuwe klant. Betty denkt na over een verhuizing naar Londen voor een baan, terwijl Henry juist terugkeert naar New York. Wilhelmina gebruikt Tyler als pion in haar gevecht tegen het Meade-imperium en Justin worstelt met het vooruitzicht uit de kast te moeten komen.