Indian Police Force Het verlies
S1, A5: Wanneer Kabir en team hun onderzoek in Goa doen, vindt een doorbraak plaats. Intussen maken Zarar en zijn broer Sikku zich klaar om de stad in chaos te storten. Er vindt een tragisch ongeluk plaats. Aan het einde van de aflevering schokt de informatie over de moeder van Nafeesa de politie en komt het onderzoek dichter bij de waarheid over de intenties van Zarar.