Het vermijden
S1, A3: Wanneer de straat een buurtfeest organiseert ter ere van NASCAR, dringt Louis er bij de familie op aan om het evenement te gebruiken om nieuwe vrienden te maken (en Cattleman's Ranch Steakhouse te promoten). Maar Jessica heeft problemen om zich aan te passen, vooral nadat ze bevriend is geraakt met een mooie vrouw die de rolschaatsmoeders niet mogen. Ondertussen is Eddie van plan om het respect van de buurtkinderen te winnen.