S1, A4: Michele en Antonia beginnen met elkaar om te gaan en wisselen vertrouwen, herinneringen aan Massimo en intieme details uit. Ze herkennen dingen in elkaar door de pijn die ze doormaken. Ze voelen zich verbonden, maar kunnen het gevoel niet plaatsen. Annamaria gaat ook door een moeilijke periode; Roberta heeft bekend dat ze is vreemdgegaan. De groep moedigt Annamaria aan te reageren.