Best Friends Whenever Het Vlinderslag-effect
S1, A6: Shelby en Cyd willen ervoor zorgen dat Barry met terugwerkende kracht zijn grote idool Dokter Flemming kan ontmoeten. Barry waarschuwt de meiden voor het vlinderslag effect.