S3, A14: Jessica raakt per ongeluk bevriend met Marvins ex-vrouw Sarah en probeert haar en Honey te helpen hun jarenlange breuk te lijmen. Ondertussen zijn Louis en de jongens op een missie om oma's ware leeftijd te bepalen, in de hoop haar te verrassen met een nieuwe, gratis gemotoriseerde rolstoel.