S4, A4: Marc en Betty krijgen ruzie wanneer Marc Betty's tijdelijke assistent moet zijn voor een verhaal over de ergste banen in New York. Hilda kan Archies campagne schade berokkenen nadat enkele pikante foto's uitlekken naar de pers. Natalies groepsleider raakt geïnteresseerd in Daniel. Daniel valt zijn nieuwe assistente per ongeluk lastig.