Built In Birmingham: Brady & The Blues Het zou wat zijn
S1, A4: Terwijl Birmingham City een moordend winterschema afwerkt, kan de ploeg voordeel halen uit de ongeëvenaarde topsportkennis van Tom Brady. Aan beide kanten van de Atlantische Oceaan staat er een groot sportweekend op het programma, want Brady verslaat de Super Bowl LIX en de Blues gaan zich in de FA Cup meten met Premier League-grootheid Newcastle United.