S1, A2: Kenjiro richt zich op Hayato, wiens rugbyende broer een zelfmoordpoging heeft gedaan. Ryo vermoedt dat er sprake is van pesten binnen een team van een lokale universiteit en infiltreert in een PTA-vergadering.