Knight's & Magic Hide & Seek
S1, A5: The new mechs are to be sent to Fort Casadeus, where the powerful Marquis Dixgard will take personal command over them. But on the way, a group of raiders lure demon beasts into attacking the convoy, hoping to steal them for their own.