Higher Ground
S1, A3: Autumn neemt een nieuwe look en wordt bijgespijkerd door ‘The Trinity’, die elk bezoek krijgen van hun favoriete vaste klant. Oom Clifford hoort dat er veel gaat veranderen in Chucalissa.