S1, A6: De jarige Saar is vastbesloten haar gezin te beschermen en vraagt haar vader om een bijzondere gunst. Jurre ligt in het ziekenhuis en moet zijn wonden verklaren aan de politie. Mia, die door omstandigheden bij het gezin Jansen logeert, wordt door Stef ingeschakeld om de rat te vinden in hun nest.