John From Cincinnati His Visit: Day Nine
S1, A10: Seizoensfinale. Butchie en Kai worden gewekt met een verrassende openbaring. Imperial Beach is het decor voor een in elkaar geflanste optocht, georganiseerd door het opgepimpte Stinkweed.