History Repeating
S2, A3: Nora en Rebecca broeden een plan uit om Justin te helpen om met de pijn om te gaan, terwijl Julia aan Tommy vertelt dat ze tijd af moet nemen van haar pasgeboren dochter. Kevin en Scotty Wandell gaan spontaan uit eten en Kitty confronteert de ex-vrouw van Robert.