S4, A15: Officier Harper laat agent Aaron door "dag van gewone kleren", maar de oefening wordt onderbroken door een onvermoede bezoeker. Nadat twee getuigen voor een aanstaande Grand Jury-zaak zijn vermoord, moet het team de moordenaars opsporen voordat het te laat is.