S9, A4: Het team wordt versterkt met Eddie Gibson, die is overgeplaatst van de nachtwacht. McDowell en Gibson onderzoeken de moord op een vrouw met MS, terwijl de andere detectives de moord op een Rikers-gevangenisbewaarder onderzoeken.