Hittegolf
S3, A4: Risa Helms klaagt Ally aan voor het veroorzaken van emotionele schade. Georgia is woedend wanneer Billy een sexy 20-jarige rekruteert als zijn nieuwe assistente. Ling vertelt aan Fish dat ze altijd faket in bed.