S1, A14: Virginia’s nicht Delilah, die de eindjes amper aan elkaar kan knopen, komt onaangekondigd op bezoek bij de familie Chance en wil haar aandeel van Maw Maws erfenis, van wie ze dacht dat ze jaren geleden was overleden. De spanning stijgt wanneer Delilah toegeeft dat ze nog steeds verliefd is op Burt. Jimmy past op Maw Maw en raakt in paniek wanneer ze ervandoor gaat op Sabrina's brommer.