Columbo Hoe Je een Moord Opbelt
S7, A4: Dr. Eric Mason (Nicol Williamson), een bekende psycholoog gespecialiseerd in gedachtenbeheersing, gebruikt zijn expertise om de moord op zijn beste vriend en hoofdassistent, Dr. Charles Hunter, uit te voeren met behulp van zijn twee Doberman Pinschers. Terwijl inspecteur Columbo probeert uit te vinden waarom twee ogenschijnlijk sympathieke Dobermans zonder enige reden iemand aan zouden vallen...