Real Madrid How Could I Not Love You Hoe kan ik niet van je houden
S1, A6: Courtois is terug om de nationale competitie te winnen en het team te steunen tussen de stokken in de eerste helft van de Champions League-finale tegen Dortmund. Het is de zesde Europese Champions League voor Kroos en Nacho, die het perfecte afscheid bereikt hebben, en voor Modric en Carvajal. Real Madrid kijkt naar de toekomst om te blijven dromen, met Mbappé als een nieuwe ster aan de horizon.