Hoe mijn ergste date ooit mijn beste werd
S1, A3: Natsuko Kurata (Ran Ito) is al drie jaar gescheiden. Ze is in de 60 en denkt dat liefde niets meer voor haar is. Haar vriendin Kaoru (Hana Kino) raadt een datingapp aan en ze gaat op een date. Ze ontmoet Kosuke Hayami (Ryo Ishibashi) in een café in Harajuku. Het klikt goed en ze praten over hun verleden. Natsuko vertelt hem over de ergste date die ze ooit heeft gehad. Hayami glimlachte totdat...