S1, A4: Terwijl ze het leven als Sasha omarmt, verliest Becky zichzelf in de luxueuze wereld die Chloe heeft achtergelaten. Op Phils kunsttentoonstelling wordt ze echter gedwongen om de geesten uit haar verleden te confronteren.