Hold it, Win it
S1, A6: In this final episode, Kyutae's weakness for Ticha's antics gets him in trouble, while Phuak's attempt to trigger yellow cards with collective laughter fails. Hosts enact a no-laughing rule with red-card consequences for the last hour.