S1, A3: Het team zoekt naar de overblijfselen van een piratenvloot die in de Bermudadriehoek heel plotseling verdween, alsof ze werd opgeslokt door de oceaan. Zou een geologische anomalie de bron kunnen zijn van draaikolken die schepen verslinden?