Holy Matrimony
S2, A9: Een politiek schandaal en erg koude voeten bedreigen de lang verwachte trouwdag van Kitty en Robert. Isaac leidt Nora af van haar romance met Stan en Holly krijgt onverwacht bezoek van een oude vriend.