S3, A8: Mario gaat samen met Rox en Willis naar de locatie van een bootongeluk en in Center Stage probeert Leanne het leven te redden van een broer en zus die kokend water dronken via een rietje als uitdaging. Max' vader vertelt Leanne om Ariel bij zijn zoon vandaan te houden nadat hij hen zoenend betrapte.