Hart of Dixie Homecoming & Coming Home
S1, A8: George en Wade bedenken een plan om wraak te nemen op Jimmy (SEAN CARRIGAN), hun aartsvijand van de middelbare school. Wanneer Lemon lucht krijgt van hun plan, wil ze meedoen.