Homomelk Avocado Toast the series
S1, A4: Molly komt eindelijk uit de kast bij haar moeder en geeft toe dat ze twee dagen van school is geschorst. Als ze per ongeluk een zak eetwaren eet, maakt ze een wilde, wilde rit naar haar onderbewustzijn en de moed die ze tot nu toe ontbeerde.