S1, A4: Hongerige Lama: Kuzco heeft al zijn excuses opgebruikt. Als hij morgen zijn huiswerk niet inlevert, zakt hij! Na een paar halfslachtige pogingen steelt Kuzco Chaca's huiswerk - maar dat wordt opgegeten door een lama. Als hij vervolgens dat probeert uit te leggen, gelooft niemand hem. Alleen de Verkeerden Overleven: Kuzco, Kronk en Malina moeten als opdracht hun survivalvaardigheden oefenen. Ze moeten zonder enige hulp een nacht in de wildernis kamperen. Nadat ze een kamp hebben gemaakt, weet Kuzco dat per ongeluk te vernielen.