Hoofdgerecht
S1, A4: In een zeer absurde situatie maken Flora en Tina hun vrienden belachelijk, wat leidt tot een nieuwe ruzie. Flora geeft over, wat weer nieuwe argwaan oproept. Leo, Juan en Enrique gaan drinken en roken. Een laatste bekentenis van Flora brengt Ana van streek.