The Underground Railroad Hoofdstuk 1: Georgia
S1, A1: Als Caesar Cora ervan overtuigt om de Randall-plantage in Georgia te ontvluchten, verandert hun leven onherroepelijk. Ze ontdekken het onmogelijke: een ondergrondse spoorlijn die hen meeneemt op een onverwachte reis en Amerika’s ware gezicht onthult.