Mussolini: Son of the Century Hoofdstuk 1
S1, A1: Mussolini heeft net de Fasces of Combat opgericht wanneer D’Annunzio Fiume inneemt. Mussolini hoopt te profiteren van de prestatie van zijn dichter op het slagveld.