S1, A2: Griffin, South Carolina, lijkt een paradijs van vooruitgang en raciale harmonie, maar herbergt duistere geheimen – vooral die van "Bessie" en "Christian". Ondertussen begint premiejager Arnold Ridgeway aan zijn zoektocht naar Cora.