Hoofdstuk 5: Tennessee - Exodus
S1, A5: Cora wordt gevangen door Ridgeway en moet door het onherbergzame Tennessee reizen. Ze wordt hierbij vergezeld door Jasper, een edelmoedige wegloper die vervuld is van innerlijke kracht.