Hoofdstuk 6: Tennessee - Spreuken
S1, A6: Voor Arnold Ridgeway maakt de terugreis duidelijk dat "het verleden niet in het verleden ligt". Een toevallige ontmoeting met een vrijgemaakte slaaf genaamd Royal geeft Cora nieuwe hoop.