S3, A20: Fish en Cage ondernemen juridische stappen nadat Nelle Elaine heeft verleid om weg te gaan bij het bedrijf, zodat zij bij de dossiers van de belangrijke klanten kan. Ally en Brian Seligs relatie staat in vuur en vlam.