Hope for the Hopeless
S8, A12: Richards tienduizendste operatie is een levertransplantatie bij twee zussen; Derek en Lexie nemen een 'inoperabel' geval aan; Teddy en Cristina proberen een geval van Alex en dr McQueen af te pakken; Meredith probeert een specialisme te kiezen.