Hostile Takeover
S1, A8: Kara neemt het op tegen haar tante Astra (terugkerende gastrol van LAURA BENANTI) wanneer ze Kara's overtuigingen over haar moeder in twijfel trekt. Cats baan als CEO van CatCo staat op de toch nadat een hacker persoonlijke en schadelijke e-mails openbaar heeft gemaakt.