Hot in Cleveland Hot & Heavy
S3, A14: Victoria draagt ​​een dik pak om een ​​grote nieuwsprijs te winnen. Colin (James Patrick Stuart), Victoria's co-ankor en rivaal krijgt hetzelfde idee en gebruikt het onbedoeld om vreugde verliefd op hem te worden. Melanie ontmoet Sam (Reid Scott), een knappe man op een anonieme bijeenkomst van Sexaholics.