Hot and Bothered
S6, A6: Midden in een hittegolf zijn Dr. Murphy en Dr. Powell het niet eens over de operatie van hun patiënt. Ondertussen worden Lea en Dr. Glassman gedwongen om een snelle oplossing te bedenken wanneer de stroom uitvalt.