S1, A5: Siddhi en Sneha's gespannen relatie loopt op de klippen, als Sneha een onaangename verrassing krijgt tijdens een babyshower. Miss VeeVee is opgewonden voor haar eerste 'meet' en 'greet', terwijl Anjana haar wanhopig in toom probeert te houden. Umang en Samara zetten de volgende grote stap in hun relatie. Damini heeft een inzinking, maar de dokter is er met het juiste medicijn.