House House vs. God
S2, A19: Als de 15-jarige gebedsgenezer Boyd wordt opgenomen en beweert dat hij met God kan praten, neemt het House het geval aan. House denkt dat de jongen een gewiekste oplichter is tot de jongen een van Wilsons kankerpatiënten aanraakt en haar kanker verdwijnt.