S1, A5: Niemand kan Minnies kaya-toast met kopi en teh weerstaan, maar o nee! De kaya is op! Mickey moet eieren, pandanbladeren en kokosnoot halen om een nieuwe partij te maken. Lukt hem dat op tijd? Kunnen Goofy, Donald en Katrien helpen? Misschien moet de winkel sluiten!