Smallville Hydro
S6, A10: Nadat Lana aan Chloe bekent dat ze bedenkingen heeft over trouwen met Lex vanwege haar aanhoudende gevoelens voor Clark, schrijft Linda Lake, de roddelcolumnist voor de Daily Planet, over hun gesprek.