Shameless I Am A Storm
S7, A4: Frank is bang dat zijn nieuwe familie hun nieuwe opvangplek zullen verliezen en wil de buurt achter zich krijgen. Fiona probeert nieuwe klanten te trekken door een speakeasy-feestje te organiseren in het restaurant.