Glee I Do
S4, A14: Het is eindelijk zover: Will en Emma gaan trouwen op de dag van de romantiek en de liefde: Valentijnsdag. De voormalige en huidige leden van New Directions komen bij elkaar in Lima voor het feest. Met de nummers: You're All I Need To Get By, Getting Married Today, Just Can't Get Enough, Weve Got Tonight en Anything Could Happen.